FAQ

REJESTRACJA
Należy kliknąć w prawym górnym rogu strony „ZAREJESTRUJ”, a następnie wypełnić formularz. Dane muszą być poprawne, aby konto zostało prawidłowo utworzone.
Nie, gracz ma 30 dni, aby dołączyć fotokopię oraz pozytywnie zweryfikować konto.
Nie. Zgodnie z regulaminem klient może posiadać w naszym systemie tylko jedno konto.
Wchodząc w zakładkę „Moje dane” gracz może samodzielnie zmienić jedynie adres zamieszkania.
W wyjątkowych sytuacjach istnieje możliwość zmiany pozostałych danych, poprzez wysłanie wiadomości na adres: pomoc@goplusbet.pl
W takiej sytuacji należy sprawdzić poprawność podanego numeru. Jeśli po dwóch próbach nadal będzie pojawiał się błąd, należy się z nami skontaktować.
KONTO
Na koncie tymczasowym można zawierać zakłady bez weryfikacji. Ograniczenia na tym koncie to: brak możliwości wypłaty oraz maksymalna łączna stawka 5000 PLN.
Konto tymczasowe ważne jest maksymalnie 30 dni.
Jest to w pełni zweryfikowane konto, bez żadnych ograniczeń jak na koncie tymczasowym.
W celu pełnej weryfikacji należy wypełnić dane w zakładce "Moje dane" oraz dołączyć wyraźne zdjęcie dokumentu potwierdzającego tożsamość (dowód osobisty lub paszport).
Weryfikacja trwa maksymalnie do 2 godzin.
Nie ma możliwości usunięcia konta. Zapisy Ustawy O Grach Hazardowych obligują nas do przechowywania danych osobowych przez okres 5 lat.
W celu zamknięcia konta należy wysłać prośbę na adres: pomoc@goplusbet.pl
W treści prosimy o podanie ID konta oraz 4 ostatnich cyfr numeru PESEL.
Samowykluczenie polega na wykluczeniu się z gry na okres 3 miesięcy, zgodnie z regulaminem Odpowiedzialnej Gry.
Limity są to ograniczenia pieniężne oraz czasowe, odnoszące się do gry na koncie. Ustala je gracz w zakładce „Limity” w indywidualnych dla siebie sposób.
Pierwsza zmiana trwa 24 godziny, kolejna 7 dni, a każda następna 3 miesiące, zaznaczając, że chodzi o zwiększenie wartości. Limity zmniejszające wartość zmieniane są natychmiastowo.
Istnieje jedynie możliwość edytowania zakładu, dzięki opcji "Edytuj zakład".
Nie ma możliwości anulowania zawartego zakładu, natomiast można go edytować dzięki funkcji "EDYTUJ ZAKŁAD". Spowoduje to jednak, że wszystkie kursy edytowanego zakładu zostaną automatycznie zaktualizowane w celu odzwierciedlenia obowiązujących kursów, a nie pierwotnie przyjętych.
Wygrana zostanie dopisana do salda automatycznie po rozstrzygnięciu kuponu.
W celu sprawdzenia wyniku należy kliknąć zakładkę Wyniki.
ZAKŁADY
Minimalna stawka wynosi 2 PLN.
Minimalny kurs ogólny kuponu wynosi 1,14.
Należy wybrać wydarzenie, które nas interesuje oraz kliknąć w kurs przypisany do wyniku. Po dodaniu wydarzenia do kuponu, wystarczy wpisać stawkę, za którą chcemy zagrać oraz kliknąć „ZAGRAJ”.
Tak, można je łączyć na jednym kuponie.
Wszystkie zagrane kupony znajdują się w zakładce „Moje zakłady”.
Zakłady rozliczane są najszybciej jak to możliwe. Zazwyczaj trwa to maksymalnie do 15 minut.
Wszystkie reklamacje można kierować na adres: reklamacje@goplusbet.pl
Wiadomość musi zawierać:
- dane gracza (nazwa użytkownika oraz 4 ostatnie cyfry numeru PESEL)
- numer kuponu
- dokładny opis zdarzenia
Zgłoszenia są rozpatrywane w ciągu 30 dni, od zgłoszenia.
WPŁATY
Proszę kliknąć ikonę Gracza w prawym górnym rogu strony, a następnie wybrać zakładkę „Depozyt”.
Minimalna kwota wpłaty wynosi 2 PLN.
Wpłaty księgowane są maksymalnie do 15 minut.
Wpłaty realizowane są ekspresowo na konto gracza poprzez Przelewy24, Blik, GooglePay
Nie. Wpłacone środki muszą pochodzić z rachunku bankowego przypisanego do konta gracza.
WYPŁATY
Proszę kliknąć ikonę Gracza w prawym górnym rogu strony, a następnie wybrać zakładkę „Wypłata”.
Minimalna kwota wypłaty wynosi 20 PLN.
Maksymalna kwota wypłaty to 50 000 PLN
Wypłaty realizowane są na rachunek bankowy gracza poprzez Przelewy24.
Wypłaty realizowane są przelewami ekspresowymi. W ciągu 15 minut środki powinny zostać zaksięgowane na rachunku bankowym.
Dokładne godziny księgowań banków można sprawdzić na: goplusbet.pl/platnosci
Nie. Gracz musi być właścicielem rachunku, na które zlecana jest wypłata.
W celu zmiany numeru rachunku należy skontaktować się z Biurem Obsługi klienta.
Tak. Opcja anulowania wypłaty jest dostępna do momentu akceptacji zlecenia przez nasz system.