§1
Na podstawie §4 ust. 6 Regulaminu Zakładów Wzajemnych-bukmacherskich urządzanych przez sieć Internet organizowanych przez GO Bet Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zwanym dalej „Regulaminem Zakładów”, Spółka niniejszym doprecyzowuje proces zmiany rachunku bankowego przez Uczestnika. W celu zmiany rachunku bankowego przez Uczestnika należy:
1. Dokonać wpłaty na minimum 2 PLN na konto Uczestnika z nowego rachunku bankowego (wpłata BLIK jest niedozwolona);
2. Przesłać wiadomość e-mail na adres: pomoc@goplusbet.pl z prośbą o zmianę numer rachunku konta bankowego, w treści wiadomości należy wskazać: login lub ID gracza, cztery ostatnie cyfry numeru PESEL oraz nowy numer rachunku bankowego.
3. Dołączyć na koncie Uczestnika w zakładce „Moje dane – dokumenty” potwierdzenie wpłaty dokonanego depozytu (wspomnianego w ust. 1) w formie pliku .pdf wygenerowanego ze strony banku.
4. Proces zmiany rachunku bankowego uczestnik może przeprowadzić raz na kwartał.
§2
Postanowienia niniejszego Oficjalnego Komunikatu wchodzą w życie z dniem 06.12.2022 r., po ich ogłoszeniu na stronie internetowej GO+bet.