§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Organizatorem promocji pod nazwą „GOrąca Rywalizacja” zwanej dalej „Promocją”, jest GO BET z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grzybowskiej 87, 00-844 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000635110, zwana dalej „Organizatorem” lub „GO BET”.
2. Promocja prowadzona jest na stronie internetowej GO BET pl zwaną dalej „Stroną Internetową” i skierowana jest do osób, które w okresie trwania Promocji posiadają Konto Stałe na Stronie Internetowej, zwanych dalej „Klientami”.
3. Informacja o Promocji zostanie zamieszczona na Stronie Internetowej w widocznym miejscu, przed terminem rozpoczęcia Promocji.
4. Przystępując do Promocji Klient ma obowiązek zapoznania się i zaakceptowania warunków Regulaminu Zakładów Wzajemnych-Bukmacherskich urządzanych przez sieć Internet organizowanych przez GO BET, zwanym dalej „Regulaminem Zakładów”, który znajduje się na Stronie Internetowej (tutaj).
5. Niniejszy regulamin zwany dalej „Regulaminem Promocji” działa w połączeniu z postanowieniami Regulaminu Zakładów oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
6. O ile Regulamin Promocji nie stanowi inaczej wszystkie pojęcia mają znaczenie określone w Regulaminie Zakładów.
7. Promocja prowadzona będzie na Stronie Internetowej od godz. 00:00 od dnia 01.08.2022 r. do godz. 23:59 do dnia 31.08.2022 r. Organizator zastrzega sobie prawo wstrzymania lub zakończenia Promocji w dowolnym momencie. Organizator poinformuje o wstrzymaniu lub zakończeniu obowiązywania Promocji w komunikacie opublikowanym na Stronie Internetowej.
§2
ZASADY PROMOCJI
1. Aby wziąć udział w promocji Klient musi posiadać Konto Stałe (zweryfikowane, nie tymczasowe).
2. W ramach Promocji Klient może zdobyć Bonus (Środki bonusowe na grę, przydzielane na saldo bonusowe) i nagrody rzeczowe, przyznawane w ramach puli konkursowej w zależności o zajętego przez Klienta miejsca w rankingu Promocji. Łączna wartość Bonusów wynosi 31 500 PLN.
3. W ramach Promocji Klient może zbierać punkty do rankingu Promocji za postawione i rozliczone kupony spełniające warunki Promocji:
a. Kupon musi być zakładem prostym (zakłady systemowe nie biorą udziału w Promocji);
b. Kupon musi być zawarty za środki z salda depozytowego (zakłady zawarte za freebet lub środki bonusowe nie biorą udziału w Promocji);
c. Kupon musi być rozliczony jako wygrany lub przegrany (zakłady rozliczone jak zwrotu lub cashout nie biorą udziału w Promocji);
d. Kupon może zawierać dowolną liczbę zdarzeń;
e. Kupon może zawierać zdarzenia przedmeczowe (prematch) i/lub na żywo (live);
f. Zdarzenia i podgry na kuponie mogą być dowolne;
g. Kurs całkowity kuponu może być dowolny;
h. Kurs pojedynczego zdarzenia na kuponie może być dowolny.
4. Punkty do rankingu Promocji dodawane są na konto Klienta po rozliczeniu się kuponu. Punkty obliczane są według przelicznika:
a. Wygrany kupon – Stawka brutto (przed potrąceniem podatku od gier) x kurs całkowity kuponu = liczba punktów;
b. Przegrany kupon – Stawka brutto (przed potrąceniem podatku od gier) = liczba punktów.
Liczba punktów będzie zaokrąglana w górę.
Przykłady:
-Klient zagrał kupon za 50 PLN z kursem całkowitym 2.50 i przegrał. Klient uzyskuje 50 punktów w rankingu Promocji;
-Klient zagrał kupon za 45,48 PLN z kursem całkowitym 2.50 i przegrał. Klient uzyskuje 46 punktów w rankingu Promocji po zaokrągleniu;
-Klient zagrał kupon za 45 PLN z kursem całkowitym 2.50 i wygrał. Klient uzyskuje 113 punktów w rankingu Promocji po zaokrągleniu.
5. Kolejność Klientów w rankingu Promocji będzie ustalana na podstawie zdobytych punktów w czasie trwania Promocji. Klient z największą ilością punktów zajmie pierwsze miejsce. W przypadku gdy Klienci w czołowej pięćdziesiątce rankingu uzyskaliby tą samą liczbę punków o ich kolejności w rankingu decyduje ilość postawionych i rozliczonych kuponów w czasie trwania Promocji. W przypadku gdy Klienci o równej ilości punktów, zawarliby taką salą liczbę kuponów, wtedy o ich kolejności decyduje wysokość jednorazowej stawki na kuponie rozliczonym w czasie trwania Promocji. Podział nagród w zależności od zajętego miejsca w rankingu Promocji jest następujący:
a. 1 miejsce – 7500 PLN Bonusu + Książka „Listek najciekawiej jest po końcowym gwizdku” + Zestaw gadżetów Organizatora;
b. 2 miejsce – 4500 PLN Bonusu + Książka „Listek najciekawiej jest po końcowym gwizdku” + Zestaw gadżetów Organizatora;
c. 3 miejsce – 3500 PLN Bonusu + Książka „Listek najciekawiej jest po końcowym gwizdku” + Zestaw gadżetów Organizatora;
d. 4-8 miejsce – 1000 PLN Bonusu + Książka „Listek najciekawiej jest po końcowym gwizdku” + Zestaw gadżetów Organizatora;
e. 9-15 miejsce – 500 PLN Bonusu + Książka „Listek najciekawiej jest po końcowym gwizdku” + Zestaw gadżetów Organizatora;
f. 16-20 miejsce – 400 PLN Bonusu + Książka „Listek najciekawiej jest po końcowym gwizdku” + Zestaw gadżetów Organizatora;
g. 21-25 miejsce – 300 PLN Bonusu + Książka „Listek najciekawiej jest po końcowym gwizdku” + Zestaw gadżetów Organizatora;
h. 26-30 miejsce – 250 PLN Bonusu + Książka „Listek najciekawiej jest po końcowym gwizdku” + Zestaw gadżetów Organizatora;
i. 31-40 miejsce – 200 PLN Bonusu + Książka „Listek najciekawiej jest po końcowym gwizdku” + Zestaw gadżetów Organizatora;
j. 41-45 miejsce – 150 PLN Bonusu + Książka „Listek najciekawiej jest po końcowym gwizdku” + Zestaw gadżetów Organizatora;
k. 46-50 miejsce – 100 PLN Bonusu + Książka „Listek najciekawiej jest po końcowym gwizdku” + Zestaw gadżetów Organizatora.
6. Ranking Klientów będzie udostępniony na podstronie Promocji i każdy Klient będzie miał do niego wgląd. Liczba punktów i kolejność użytkowników odświeżana jest co 2 godziny.
7. Bonusy zostaną przyznane na konta Klientów w ciągu 5 dni roboczych od podania końcowych wyników rankingu Promocyjnego. Bonus zostaje przyznany w postaci środków bonusowych na saldo bonusowe klienta. Środkami bonusowymi, w celu ich przeniesienia na saldo depozytowe, należy obrócić jeden raz, zawierając zakłady z minimalnym kursem całkowitym 1.80. Klient ma 14 dni na dokonanie obrotu Bonusem.
8. Klienci żeby otrzymać nagrody rzeczowe (Książka „Listek najciekawiej jest po końcowym gwizdku” + Zestaw gadżetów Organizatora) są zobligowani do przekazania Organizatorowi, w przeciągu 5 dni od podania końcowych wyników rankingu Promocyjnego, adresu korespondencyjnego, na który mają zostać wysłane nagrody rzeczowe. Informacje dot. adresu korespondencyjnego należy przekazać za pośrednictwem czatu dostępnego na Stronie Internetowej Organizatora lub na adres e-mail: promocje@goplsubet.pl. Nagrody rzeczowe zostaną wysłane w ciągu 15 dni roboczych od uzyskania adresu korespondencyjnego od Klienta.
9. Klientowi nie przysługuje prawo do przeniesienia Bonusu na osobę trzecią.
10. Organizatorowi przysługuje uprawnienie do: wykluczenia Klienta z uczestnictwa w Promocji (Klient traci prawo uzyskania Bonusu również w przypadku spełnienia warunków Promocji), anulowania Bonusu czy cofnięcia kwot z kuponów rozliczonych jako wygranych wykorzystanych za pośrednictwem Bonusu w następujących przypadkach:
a. naruszenia postanowień Regulaminu Promocji lub Regulaminu Zakładów;
b. próby tworzenia kilku Kont lub zakładania Kont na różne dane osobowe przez tego samego Klienta lub kilku Klientów działających w porozumieniu, w szczególności w przypadku wykorzystania Bonusu do zawarcia serii zakładów przez Klienta lub grupę Klientów, który z powodu tego Bonusu lub jakiejkolwiek innej oferty promocyjnej zagwarantują Klientowi lub Klientom zysk niezależnie od wyniku, indywidualnie czy też w grupie;
c. posłużenia się przez Klienta nie należącymi do niego danymi osobowymi lub wykorzystania przez Klienta nie należącym do niego dokumentem tożsamości;
d. korzystania przez jedną osobę z więcej niż jednego Konta, jednego gospodarstwa domowego, jednego adresu IP, jednego urządzanie (np. komputer, telefon), jednego adresu zamieszkania, jednego numeru telefonu, jednej karty płatniczej czy portfela eklektycznego oraz jednego adresu miejsca publicznego (np. uczelnia, biblioteka, zakład pracy itp.).
e. stwierdzenia dowolnych innych nadużyć wynikających z udziału w Promocji.
11. Organizatorowi przysługuje uprawnienie do anulowania całego kuponu objętego Promocją w przypadku zaistnienia jednej (lub wielu) przyczyn unieważnień lub zwrotów, o których mowa w § 29 Regulaminu Zakładów, w wyniku której kupon nie będzie spełniał warunków Promocji jak również zawarcia Zakładu na zdarzenie, które nie spełnia zasad uczciwej rywalizacji. W takim przypadku kupon zostanie rozliczony po kursie 1,00 (Klientowi zostanie zwrócona wpłacona stawka).
§3
UCZESTNICTWO W PROMOCJI
1. W Promocji mogą brać udział jedynie pełnoletnie (18+) osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, przebywające na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które na mocy obowiązujących przepisów prawa są uprawnione do udziału w zakładach wzajemnych urządzanych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Uczestnictwo w Promocji jest dobrowolne.
3. Przystąpienie do Promocji oznacza, że uczestnik zapoznał się z zasadami Promocji określonymi w Regulaminie Promocji oraz Regulaminem Zakładów i je akceptuje, a także zobowiązuje się ich przestrzegać.
4. Promocja ograniczona jest do możliwości skorzystania z niej przez Klienta w ramach jednego Konta, jednego gospodarstwa domowego, jednego adresu IP, jednego urządzanie (np. komputer, telefon), jednego adresu zamieszkania, jednego numeru telefonu, jednej karty płatniczej czy portfela eklektycznego oraz jednego adresu miejsca publicznego (np. uczelnia, biblioteka, zakład pracy itp.).
§4
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
1. Wszelkie reklamacje w zakresie Promocji należy przesyłać na adres mailowy reklamacje@goplusbet.pl, nie później niż w terminie 30 dni od dnia zaistnienia podstawy reklamacji podając dokładny opis i powód reklamacji oraz dane osoby zgłaszającej. Warunki formalne reklamacji określa Regulamin Zakładów. Reklamacje złożone po terminie lub nie spełniające warunków formalnych pozostawia się bez rozpoznania.
2. Organizator zobowiązany jest odpowiedzieć na reklamację w formie mailowej w terminie 21 dni od jej otrzymania.
§5
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 i nast. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2018, poz. 1025 z późn. zm.).
2. Regulamin Promocji dostępny jest na Stronie Internetowej.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w Regulaminie Promocji w dowolnym czasie w przypadku zaistnienia takiej konieczności, a wszelkie zmiany będą opisane w formie zestawienia zmian oraz każdorazowo będzie przyjmowany tekst jednolity Regulaminu Promocji. Zmiany Regulaminu Promocji będą wchodzić w życie w dniu następnym po dniu ich ogłoszenia na Stronie Internetowej. Klient, który po zapoznaniu się ze zmianami zadecydował o dalszym udziale w Promocji, po wejściu w życie tych zmian przyjmuje do wiadomości, iż działanie takie będzie odczytywane jako akceptacja zmian. Klient, który ma zastrzeżenia do wprowadzonych zmian lub chciałby zapytać o skutki jakie zmiany wywołają, w tym w odniesieniu do jego sytuacji może skontaktować się z Organizatorem celem uzyskania wyjaśnień. Sposób kontaktu z Organizatorem opisany został w § 4. W każdym wypadku, jeżeli zmiany Regulaminu Promocji kształtowałyby prawa Klienta w sposób mniej korzystny, Klient ma prawo do bezpłatnej rezygnacji z Promocji. W takim wypadku korzystając z form kontaktu przewidzianych w § 4 powinien poinformować o tym Organizatora. Zmiana Regulaminu Promocji nie może naruszać praw nabytych przez Klienta przed dniem wejścia ich w życie.
4. W przypadku zaistnienia takiej konieczności, w szczególności wynikającej z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, decyzji organów lub sądów krajowych lub zagranicznych, a także z uwagi na inne okoliczności nie leżące po stronie Organizatora, w tym prowadzące do szkody po stronie Organizatora, czy na skutek innych okoliczności, Organizator zastrzega sobie prawo do wstrzymania Promocji lub jej zakończenia w dowolnym momencie. Organizator poinformuje Klientów niezwłocznie o wstrzymaniu lub zakończeniu Promocji w formie komunikatu umieszczonego na Stronie Internetowej Organizatora. Klient, który ma zastrzeżenia do wstrzymania lub zakończenia Promocji lub chciałby zapytać o skutki jakie zmiany wywołają, w tym w odniesieniu do jego sytuacji może skontaktować się z Organizatorem celem uzyskania wyjaśnień. Sposób kontaktu z Organizatorem opisany został w § 4. Zakłady ważnie zawarte, których data rozstrzygnięcia przypada po terminie wstrzymania lub zakończenia Promocji pozostają ważne i Bonus zostanie przyznany w przypadku wygranej.
5. Przetwarzanie danych osobowych Klienta w ramach Promocji oraz postępowania reklamacyjnego odbywa się na zasadach określonych w Polityce Prywatności oraz według Klauzuli Informacyjnej dostępnych pod adresem goplusbet.pl/polityka-prywatnosci.
6. Regulamin Promocji wchodzi w życie dnia 31 lipca 2022 roku.